2013. november 7., csütörtök

Túró Rudi torta sütés nélkül


Ezt a tortát még nyáron készítettem, amikor olyan kánikula volt, hogy a sütőt messze elkerültem. Gondoltam csinálok valami hűsítő és friss meglepit az én drágámnak. Totális kudarc lett a vége, mert a kekszréteg túl vastagra sikerült, és biztos ami biztos beletettem a túróba még egy zacskó zselatin fixet, hát kár volt, plusz a csokiréteg sem úgy sikerült ahogy elképzeltem... Hát van ilyen is egy gasztroblogger életében. Ennek ellenére persze udvariasan megettük, de az első falat után máris tudtam, hogy legközelebb hogyan kell majd csinálni. Íme a jó recept... :)



Hozzávalók 21 cm-es formához:
  • 1 csomag Győri édes csokis zabfalatok (215 g)
  • 100 g olvasztott vaj
  • 500 g túró
  • 5 ek. nyirfacukor
  • 1 doboz natúr joghurt (krémes görög joghurt még jobb!)
  • 2 citrom reszelt héja 
  • 1 ek. citromlé
  • 1 zacskó zselatin fix
  • 15 dkg étcsoki 

A kekszet törjük nagyon apróra, (legjobb a késes aprító) és a vajjal keverjük össze, majd a tortaformánk aljára egyenletesen simítsuk el és tegyük a hűtőbe.
A túrót, a nyírfacukrot, a joghurtot, a citromhéjat, citromlét és a zselatin fixet keverjük össze, és tegyük a kekszalap tetejére. Ez is mehet a hűtőbe.
Vízgőz felett, egy üveg tálban olvasszuk meg a csokit, és csurgassuk rá a túrókrém tetejére. Tálalásig tegyük vissza a hűtőbe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyomtasd ki a bejegyzést!

Kapcsolodó bejegyzések