2011. november 5., szombat

Paradicsomos - paprikás csirke, fetás krumplival

Sokszor van, hogy nem előre megfontolt szándékból elkövetett étel kerül az asztalra. Ilyenkor kinyitom a hűtőt, megnézem miből élünk és megálmodom az ebédet. Ez is egy ilyen lesz, egyszerű, nagyszerű. A sült paradicsom pedig igazán zseniális csemege és ezt én mondom, a paradicsomtagadó :) Ebben az esetben még tavasszal beszerzett szárított medvehagymát használtam. Természetesen szezonban a frisset részesítsük előnybe.


Hozzávalók
  • 40 dkg csirkemell
  • 2 paradicsom
  • 2 paprika
  • bazsalikom
  • oregánó
  • 4 db krumpli
  • 1 doboz feta sajt
  • 3-4 ek tejföl
  • 1 ek szárított medvehagyma

A csirkemellet szeletekre vágom, sózom és bazsalikommal és oregánóval elkevert olajjal meglocsolom, jól összekeverem és állni hagyom.
A krumplikat sós vízben kifőzöm, félbevágom és a belsejüket kikanalazom. A fetasajtot összekeverem a tejföllel és a medvehagymával ízesítem. A keverékkel megtöltöm a krumplikat.
A csirkeszeleteket tepsibe fektetem és rákarikázom a paprikát és a paradicsomot, melyet előzőleg bazsalikommal és oregánóval fűzereztem. A töltött krumplikat mellédobom és 200 fokos sütőben készre sütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyomtasd ki a bejegyzést!

Kapcsolodó bejegyzések