2010. július 18., vasárnap

Ki a fasírt...

...Zöldségeket hallal, gondolhatják majd a precíz szakácsok . Dédmamaféle gondolomformán hozzáadunk...meghatározás alapvetően jellemzi "művészetem". Általánosban matekszakos voltam a memóriám sem rossz, és a zöldség fasírt meg Isteni lett, ezért közzéteszem:

Zöldségfasírt, hozzávalók:
  • 4-5 nagyobb fej csiperke gomba
  • 1 közepes cukkini
  • 1 nagy lilahagyma
  • sok fokhagyma
  • 1 nagy sárgarépa
  • 5 dkg füstölt sajt reszelve
  • 1 csokor petrezselyem
  • 3 kifli (tejes)
  • bors, francia fűszersó

Mindent apróra vágtam, egy tálban összeforgattam, végül hozzágyúrtam az áztatott kiflit. Kis pogácsákat formáztam és forró olajban ropogósra sütöttem.
Paprikás lisztbe forgatott halat sütöttem hozzá és tejszínes gombamártással tálaltam. A tőkehalfiléket fokhagymás tejbe áztattam majd paprikás sós lisztbe forgattam és kisütöttem.
A tejszínes gombamártás roppant egyszerű. Póréhagymás olajon párolt gomba, só, bors, tejszínnel felöntve.

A matekszak meg tévedés volt :)

1 megjegyzés:

Nyomtasd ki a bejegyzést!

Kapcsolodó bejegyzések